#3 , 15 jan 2009 15:08
Beste j.demoor
Aandachtig lezen, wat ik hier nu ga neerschrijven, voorlopig noem ik de naam van het postorderbedrijf nog niet, maar zal nog wel komen.
De algemene voorwaarden staan op hun internetpagina te lezen, en niet op de bestelbon.
Werd er een artikel besteld, maar wegens uitputting voorraad werd er een gelijksoortig artikel verzonden. Wat staat te lezen in hun algemene voorwaarden?
Wanneer u een artikel besteld en is niet meer in voorraad , zenden wij een ander gelijksoortig artikel. Bent u over het gelijksoortig artikel niet tevreden, mag u dit binnen een termijn van 7 dagen terugzenden, terugzendingskosten zijn ten uwe laste, maar de verzendkosten, betalen wij dan terug. Het pakje werd dus teruggezonden omdat er geen tevredenheid was over het gelijksoortig artikel en de terugzendingskosten werden dus betaald.
Wat eist het postorderbedrijf nu. Het pakje dat eerst werd toegezonden,en werd teruggezonden op mijn kosten hiervan de verzendkosten van postorderbedrijf naar mijn adres eerst moeten betaald worden, maar achteraf zullen terugbetaald worden.
En dit is geen grap, zelf de brief gelezen van een persoon die een pakje teruggezonden had en wou omruilen. Wij hebben het pakje in goede order teruggekregen, en u wenst dit te ruilen. Spijtig genoeg kunnen wij het artikel dat u wenst niet bezorgen, omdat wij niet beschikken over uw adresgegevens. Raar maar waar, maar ze kennen wel het adres om de brief naar te zenden.
Respecteer je medemens, net zoals jij gerespecteerd wil worden