Beste,
Graag had ik advies gehad over volgend probleem:
Ik heb gedurende enkele jaren een abonnement gehad bij Mobistar, enkele maanden geleden stapte ik over naar Proximus.
Van Mobistar kreeg ik een factuur van 150€ opzegvergoeding omdat ze beweerden dat ik een contract had van 24 maanden. Na kontakt met hun genomen te hebben blijkt inderdaad dat op de faktuur van juli 2007 een vermelding op de achterkant stond dat ik ineens een abonnement had van juli 2007 tot juli 2009 (met als voordeel gratisbeleenheden). Dit echter zonder dat ik daar ooit om gevraagd heb. Omdat deze boodschap mij destijds niet opgevallen is en ik de factuur gewoon betaald heb, zegt Mobistar mij nu dat ik instemde met hun contract en ben hun dus een schadevergoeding schuldig.
Mijn vraag is: kan Mobistar dit zomaar doen? Volgens mij is dit op bedriegelijke wijze mensen een verbintenis opdringen die ze niet willen...
wie leest er namelijk de letters op de achterkant van een factuur?