Wij hebben tijdens de zomer een order geplaatst voor de plaatsing van zonneweringen en muggenramen. Bij de plaatsing is er echter heel wat misgelopen, zijn ze een 2e keer teruggekomen omdat ze de verkeerde orders hebben doorgegeven. Bij de 2e keer dat ze zijn teruggekomen, bleek dat ze opnieuw verkeerde materialen hebben besteld, waardoor het order maar voor de helft is kunnen worden afgewerkt.
We zijn intussen 3 maanden verder, en ze zijn nog steeds niet komen opdagen om alles in orde te zetten. De facturatiedienst heeft mij onlangs gebeld, en mij gevraagd om wat al werd uitgevoerd, te betalen. Maar ik vrees gewoon dat ze dat opzettelijk doen, opdat ze de rest van het order dan gewoon niet meer komen doen. Het feit dat die factuur nog niet is betaald, was voor ons een stok achtet de deur om hen onder druk te zetten het order af te werken.
Kunnen ze eisen dat ik al betaal voor het volledige order is afgewerkt, of heb ik het recht om pas te betalen wanneer alles in afgewerkt is?