U dient u altijd te realiseren dat een telecomoperator er niet is om u te plezieren.
Het zijn zonder uitzondering organisaties met een winstoogmerk.
Blijkbaar is dat in uw ogen verwerpelijk, maar dat is niet hun probleem. Dat is het uwe!
Indien zich een betalingsprobleem voordoet (of dat nu uw fout is of de uwe) dient u de betreffende operator hierover te contacteren.
Aangezien u ondertussen wel gewoon van hun diensten gebruikt maakt, dient u ook verder te gaan met betalen zoals voorheen.
Ondertussen kunt u het probleem afhandelen op de gepaste wijze.
U wijst ze dan op de overeenkomst, eventueel aangetekend, en u eist de nodige rechtzettingen.
U heeft nu 3 aanmaningen gekregen voor die ene euro. Mij lijkt dit een reële termijn.
De afsluiting is dan ook geheel terecht.
Maar een vriendelijk telefoontje doet wonderen.
Ik vrees ervoor dat u mijn bericht niet goed gelezen heeft of niet begrepen.
Het contacteren van de operator is al verschillende malen, maanden geleden gebeurd. Daar gaat het helemaal niet om. Ik maak gedeeltelijk gebruik van hun diensten.
Ik schreef ook dat de aanmaningen zeer onduidelijk werden opgemaakt en ik daardoor vermoedde dat ze het volledige bedrag opnieuw eisten. Ze stuurden drie aanmaningen, drie dagen achter elkaar.
En het gaat hem eerst en vooral over die domiciliëring:
Het is oneerlijk dat ik moet opdraaien voor hun onbekwaamheid en dus het recht heb op 1 € korting of zij die domiciliëring in orde hebben gebracht of niet. Dat is hun probleem, niet het mijne.
Ik heb dat document ondertekend en recht op korting.
En aan betuttelende opmerkingen zoals dat het bedrijven zijn met winstoogmerk daar heb ik geen boodschap aan. Het wil niet zeggen omdat ik hier een vraag stel dat ik achterlijk ben, hé.