verdeling goederen?

pain
Topic Starter

verdeling goederen?

#1 , 19 mar 2008 18:51

in 2000 besloot mijn ex om te scheiden. door schulden kregen we elk een pro deo. uiteindelijk werd de echtscheiding in mijn nadeel uitgesproken dit door nalatigheid van de pro deo.dit in mei van 2006.advocaat had geen tegenargumenten opgenoemd niettegenstaand er genoeg waren.
toen we uit elkaar gingen kreeg ik bulk van de schulden zowat 500000bfr zei 20000bfr. ze bleef nog 1jaar in de woonst. toen ze me vertelde dat ze er niet ging blijven belde ik de leningmaatschappij om de woonst eventueel te verkopen. daar bleek een achterstal van 100000bfr te staan. met schulden die ik al had heb ik toen besloten er terug in te trekken. huis aangekocht in '98. niettegenstaande zou ik die alles al ingekort had nu ook nog eens 9000euro aan ex moeten uitbetalen?
lening bedroeg 74000euro en daar we in 2000 net begonnen waren aan verbouwing en ik al 6j zo woon. is de waarde nu slecht 70000euro.
ligt het aan mij of is er ergens iets wat ik vekeerd doe?waarom moet ik toch nog 9000 aan ex betalen. kan ik ergens terecht om dit te laten controleren. mijn vertrouwen in het gerecht kreeg in de laatste 7j een redelijke knauw? dankt voor alle eventuele hulp

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding