Dit forum is geen vervanging voor professioneel juridisch advies. Indien u hiernaar op zoek bent, raadpleeg Jureca De redactie van dit forum is niet aansprakelijk voor eventuele schade die zou voortvloeien uit berichten geplaatst op dit forum. Lees onze forum-regels. Is dit uw eerste bezoek ? Lees dan even onze handleiding.
durumke
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Volmacht

#1 , 6 maand 1 week geleden (31 mei 2018 18:38)

Ik ben vandaag, samen met mijn vriendin, naar de bevolkingsdienst in Blankenberge geweest om een volmacht te laten afstempelen om in haar plaats op te treden wegens haar schuldbemiddeling.
De volmacht is in tweevoud opgemaakt maar:

naar waar moet ik dat sturen?

wanton

#2 , 6 maand 1 week geleden (31 mei 2018 19:14)

Ik wist niet dat zo iets bestond. Ik vermoed dat dat document, via de bemiddelaar, bij de rechter moet terecht komen.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

durumke
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

#4 , 5 maand 3 weken geleden (15 jun 2018 01:48)

Als haar helper in nood. Ik kan die advocaat dan eens ne keer aanmanen om de jaarlijkse verslagen die mijn vriendin MOET krijgen elk jaar eens op te sturen zodat ze weet waar ze staat. 1 keer een verslag gekregen op 9 jaar, t'is om te janken. Ik kan haar dan ook eens ne keer vragen hoe dat het komt dat deze schuldbemiddeling al 9, bijna 10 jaar duurt en zo nog wat vraagjes waar mijn vriendin geen antwoord op krijgt als zij zelf daar eens ne keer voor belt enz. enz. enz.
Want het begint zo stilletjes aan op mijn systeem te werken met dat advocaatje. Als mijn vriendin belt krijgt ze nen hap en ne snauw en, lap, de telefoon neer. Dat zijn bij mij geen manieren van advocaat zijn he, zo kan ik ook geld verdienen hoor op nen andere zijn kap.

Franciscus

#5 , 5 maand 3 weken geleden (15 jun 2018 22:40)

Hier eens lezen:
http://www.eerstehulpbijschulden.be/sch ... emiddeling
https://economie.fgov.be/nl/publicaties ... ollectieve

Maar van wanneer is haar collectieve schuldenregeling?
Ik dacht dat in 2007 zit alles bij de arbeidsrechtbank en is bij mijn weten ook het jaarlijks verslag ingevoerd.

U moet wel weten dat de bemiddelaar aangesteld is door de arbeidsrechtbank en dus niet uw advocaat is en dus niet al uw vragen en telefoontjes moet beantwoorden.

U kan perfect die brief schrijven zolang zij hem maar tekent.
Zij kan aan de arbeidsrechter vragen gehoord te worden en een andere schuldbemiddelaar vragen.
Als u wil optreden voor de arbeidsrechtbank in haar naam moet u wel huwelijkspartner of een bloed - of aanverwante zijn.

U kan ook als lasthebber optreden maar dat is niet van toepassing ( bruikbaar voor een rechtbank) wel in burgerlijke zaken een VME - voor de bank enz

Edgar W.
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Heb je nog bijkomende vragen? Kijk even op Jureca.be voor snel & betaalbaar juridisch advies!

Terug naar “Administratief recht”