De TP heeft als eis en reactie op de rechtbank liggen pleiten dat mijn vriend een woning in de buurt moet zoeken van de kinderen.
Gisteren heeft hij een woning gevonden..
Sinds 2 dagen was er een woning te huur in een zijstraat van waar de kinderen wonen en waar mijn vriend zijn huis heeft staan.
We gingen gisteren het huis bezichtigen, zegt de eigenaar dat hij een telefoontje had gehad van mijn vriend zijn ex-vrouw..
Madam had gezegd tegen die meneer dat hij dat huis niet mocht verhuren aan mijn vriend.
Kun je dat geloven???
Nu belde mijn vriend met zijn zoon. Die was wel blij, maar...
Wat blijkt.. Zijn moeder heeft zo'n drama's liggen maken en weeral liggen het slachtoffer liggen uithangen..
Ze zijn al bijna twee jaar uiteen, zij heeft, vlak nadat mijn vriend vertrokken is, met de buurman in bed gelegen, en nu mogen wij daar niet komen wonen want dat ziet ze niet zitten..
Ondanks dat het voor de kinderen heel gemakkelijk is, dat ze van bij ons ook gemakkelijk naar KSA en sport kunnen.. Neen, wij moeten maar afstanden rijden, terwijl zij lekker in 'hun' huis blijft zitten.
Zit ze te zeggen tegen de kinderen dat ze niet meer buiten zal komen..
Komt erop neer dat we eerst aan haar toestemming moeten vragen waar we mogen gaan wonen.. Dit is toch te gek voor woorden..
Kweet niet, maar mag zij zomaar aan die mensen eisen om het huis niet aan mijn vriend te verhuren.. Ik ben het moe dat ik op mijn kop moet laten zitten..Want natuurlijk ben ik de slechte en is dat allemaal mijn schuld..