#1 , 26 jan 2008 00:20
Ik heb al een separatie gevraagd bij de vrederechter van mijn man,hij is terug naar zijn geboorteland hij laat zijn blauwe pasje hier en de sis kaart met een brief van hem,dat hij laat de papieren hier en hij ga terug naar zijn geboorteland,maar ik heb gehoord dat hij wil toch terug naar Belgie ,want hij wil hier wonen en werken.Ik ben zeker nu dat hij is getrouwd met me voor papieren niet uit de liefde, ik heb wel een getuige een vriend van me, dat voor wij zijn getrouwd hij heeft naar hem gevraagd wat hij moet doen als hij wil in Belgie blijven woonen en werken,maar ik weet nu pas dat,want ik heb mijn vriend niet lang gezien,dus ik vraag me- is mijn vriend een goeie getuigen voor de rechtbank?Zal hij geloofvardig zijn?Ik heb ondertussen de blauwe pasje van mijn man terug gebracht naar de dienst vreemdelingezakken,volgende week zal de wijk agent naar hier kommen,ik weet niet hoe moet ik dat alles bewijzen dat een schijhuwelijk is.Wij zij net zes maanden getrouwd.Kan iemand me helpen,dank u.