Echtscheiding WAAROM WAAROM

vwalla
Topic Starter

Echtscheiding WAAROM WAAROM

#1 , 23 jan 2008 20:27

Ik zit ook in een vechtscheiding verwikkelden als ik zie wat ik mee maak en als ik al die berichten lees vraag ik me af waarom?
Waarom moeten we elkaar zo veel pijn doen?
Mensen doen elkaar pijn, kwellen elkaar, jagen mekaar de dood in of vermoorden elkaar. Het begrip mensDom verklaart dat de mens zijn eigen soortgenoten zoveel pijn doet. In het dierenRIJK moorden dieren hun eigen soortgenoten niet uit. Ik vraag me af of het nog zin heeft om nog verder te leven in zo'n wereld. Is het niet beter om er uit te stappen en hopen dat reincarnatie bestaat en dat ik terugkeer als een of ander dier.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#2 , 23 jan 2008 22:13

In het dierenRIJK moorden dieren hun eigen soortgenoten niet uit.
Jef Vermassen neemt ook die stelling in maar of dit daadwerkelijk voor elke diersoort zo is durf ik sterk te betwijfelen.

Het humaniseren van scheiding is een noodzaak, zeker als er kinderen in betrokken zijn.

Om het humaniseren zo hamonieus mogelijk te maken krijg je te maken met "lobbygroepen" vaak met polariserende voedingsstoffen man-vrouw

Nog nooit in heel de geschiedenis van heel de aarde is er zoveel veranderd op dat vlak als in de laatste 10 jaar.

Een voorbeeld: (wel Duitstalig)
Wie kan hier de eerste minuut van deze video vertalen?
http://www.youtube.com/watch?v=HGkRl_3fhPM
Het betreft een intervieuw met een bijzondere familierechter die o.a. er in geslaagd is om de advocaten op 1 denkspoor te zetten (of de advocaten mogen niet meer zeggen wat ze willen in zijn rechtbank)

Lokaal schijnt dit vruchten af te werpen, maar vechtscheidingen helemaal de wereld uitbannen is weer iets anders.

RR

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”