Huurder vertrekt

Sal_rif
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Huurder vertrekt

#1 , 05 dec 2016 14:39

Hallo

Huurder vertrekt vlak voor we naar het vredegerecht zouden gaan i.v.m. huurachterstand en nog andere problemen.
Hij is gewoon vertrokken met 5 maanden huurachterstand zonder opzeg,zonder uittredende plaatsbeschrijving heeft ons zelfs niet op de hoogte gebracht van de verhuis en we hebben ook onze sleutels niet ontvangen. We hadden ook voor een uithuiszetting gevraagd dat zal nu niet meer nodig zijn maar kan dit nu in ons voordeel zijn als we voor de vrederechter komen? Dit is toch contractbreuk

Groeten

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox

#2 , 05 dec 2016 15:31

Waaruit maakt u op dat uw huurder vertrokken is?

Franciscus

#3 , 05 dec 2016 15:37

En u mag zolang er geen uitspraak is niet in de woning binnen
Best wijkinspecteur in kennis stellen dan kan die misschien nog een PV opstellen waarvan u het nummer mee naar de vrederechter kan nemen bij het proces.

Reclame

Sal_rif
Topic Starter

#4 , 05 dec 2016 17:01

Omdat er in het weekend een verhuiswagen aan de deur stond ben vanmorgen gaan kijken en door het raam is duidelijk te zien dat alles is weggehaald. Ik ben daar heel zeker van.
Nee doe ik zeker niet franciscus, ik wacht wel op de vrederechter. Bedankt voor je hulp van vorige keer trouwens :)

Terug naar “Huren”