waarborg kotsleutel

Pat66
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

waarborg kotsleutel

#1 , 28 nov 2016 16:59

Beste

Hoe kan ik mijn waarborg voor de kotsleutel terugvorderen. Sleutels werden per postpakket ingeleverd na meerdere mislukte pogingen/vragen om persoonlijk te overhandigen tegen terugbetaling waarborg. Waarborg wordt ondertussen nog altijd niet teruggestort.
Hoe kan ik dit afdwingen - kotbaas reageert niet op sms'en..

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii

#2 , 28 nov 2016 19:16

Aangetekende brief. t Was evenwel niet slim om de sleutels op te sturen; je had per AS een afspraak moeten solliciteren voor sleuteloverdracht (en opname tellers indien van toepassing). Je kan immers wel.bewijzen dat je een pakketje opstuurde doch niet dat daar sleutels inzaten. ;-(

Hoe groot is de waarborg ?

Pat66
Topic Starter

#3 , 28 nov 2016 20:06

Waarborg is 75 euro, cash betaald bij ontvangst sleutels.
Wij hebben meermaals geprobeerd om een afspraak te maken voor overhandiging maar dan reageerde hij niet of zei dat de sleutel in het kot achtergelaten moest worden. Dan hadden we natuurlijk ook geen bewijs.
Ben al blij dat we de laatste maanden geen huur meer betaald hebben, na hem in kennis hiervan gesteld te hebben, zodat we tenminste zeker waren van de huurwaarborg, hadden immers vernomen dat je daar ook om moet blijven smeken. Daarom dus ook graag persoonlijke overhandiging.
Begrijp dit niet, die man is stinkend rijk..

Reclame

LeenW

#4 , 28 nov 2016 20:26

Leuven, dhr. A. ?

Pat66
Topic Starter

#5 , 30 nov 2016 19:06

Ja maar dit is van zijn zoon, onder de naam Strauven. Dacht dat hij wel fatsoen had... Blijkbaar dus ook niet.

Terug naar “Huren”