kan een domicilie gezet worden op een appartement die gehuurd is via een vennootschap?

cecilauca@gmail.com
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

kan een domicilie gezet worden op een appartement die gehuurd is via een vennootschap?

#1 , 11 aug 2016 12:40

We zijn een koppel die tot heden feitelijk samen woont, mijn partner verblijft voor zijn werk voltijds op een tweede verblijf die via zijn vennootschap gehuurd heeft. Mijn werk situatie is heel onstabiel en kan zijn dat ik binnenkort zonder werk valt. In dit geval zullen bijna alle uitkering rechten wegvallen door het feit dat ik ingeschreven ben op het zelf adres dan een loontrekkend persoon. Aangezien dat de samenwonend situatie mij op een lastige parket zou brengen, overwegen we de mogelijkheid om dit te laten stoppen. Hij zou zijn adres willen uitschrijven van de huidige woning en laten zetten op het appartement waar hij verblijft die gehuurd is via zijn vennootschap, maar dat kan blijkbaar niet, klop dat? Zijn er misschien andere opties?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie

#2 , 11 aug 2016 12:44

Je domicilie moet staan waar je werkelijk verblijft, daar staan grote boetes op !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mava105

#3 , 11 aug 2016 20:52

Jij vraagt hier dus op een Juridisch Forum hoe je best de staat kan in het zak zetten en fraude van uitkering plegen

Reclame

JPV
Juridisch actief: Ja

#4 , 12 aug 2016 07:37

En het lijkt me duidelijk dat wij daar niet aan meedoen.

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”