#1 , 08 jul 2016 17:11
Ik heb ook een ondergrondse garage waar 2 auto s staan en een aanhangwagen,regelmatig staan ook auto s zo dicht bij de inrit dat het verkeer die aankomt niet zichtbaar is wanneer ik er uit wil rijden,ik heb mijn beklag gedaan bij de politie,en die hebben mij een rijproef laten uitvoeren,met hun combi vlak aan de inrit ( dus geen meter of halve meter over maar gelijk met de inrit,en ze hebben er fotos van genomen en behandeld in de verkeerstechnische dienst van brugge,5 maand nadien heb ik zelf moeten navragen wat het resultaat was,het antwoord was negatief ,volgens de politie heb ik plaats genoeg om uit te rijden,en kunnen ze geen gele lijn trekken of een paaltje plaatsen of iet dergelijk,volgens hun is het ook veilig genoeg ,tot er iets gebeurt natuurlijk dan gaan ze natuurlijk de verantwoorgelijkheid afschuiven,dus in de wet staat nergens dat je een afstand moet overlaten aan een inrit,wat niet logisch is want je mag toch ook niet parkeren tot op de hoek van de straat ,op een kruispunt