kosten watermaatschappij

ljanssens
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

kosten watermaatschappij

#1 , 21 jun 2016 15:30

Ik heb een vraag betreffende mijn factuur van de watermaatschappij.
Misschien eerst een kleine situatie schets.

03/2015 hebben we een huis gekocht. Als facturatieadres gebruiken we het adres van mijn partner.

11/2015 renovatiewerken zijn gedaan en we verhuizen naar het nieuwe adres.

06/2016 we ontvangen van de watermaatschappij een rekeningoverzicht voor de periode 01/2015 tot 06/2016

Blijkt dat we vergeten door te geven zijn dat we een ander facturatie adres hebben, waardoor we nu alles van het nieuwe huis in 1 keer aangerekend krijgen.
Ik maak ook geen probleem om de facturen te betalen (wat je verbruikt hebt moet je betalen), maar het betalen van de aangerekende kosten vind ik dan weer niet gegrond. Wij hebben nooit eerder een factuur ontvangen, dus wisten niet dat we die moeten betalen.
De reden dat we ook niet doorhadden dat we geen facturen van de watermaatschappij kregen, van de nieuwe woonst, is dat mijn partner wel het facturatieadres had veranderd voor de oude woning. Dus de slotafrekening en zo kwamen wel op het nieuwe adres aan en die zijn uiteraard direct betaald.

Kan ik gewoon de facturen betalen en niet de kosten?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22869
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 21 jun 2016 16:13

Dat je geen factuur hebt ontvangen komt doordat je niet het juiste adres hebt doorgegeven. Dus betalen

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”