Getekende offerte verbreken

pvandep
Topic Starter

Getekende offerte verbreken

#1 , 24 mar 2016 19:58

Situatie in het kort.
Heb een offerte van een voeger getekend.
Onderling vermeld dat we willen gaan voor een lichte grijs tint.
Een week later werd er een staal geplaatst kleur Geel. Telefonisch vermeld dat dit niet naar onze keuze was. Ons werd verteld dat het inderdaad wat te geel was uitgevallen...
Enkele maanden later werden nog 2 stalen geplaatst. kleur zwat en donker grijs. Weer niet naar onze keuze.
Extra stalen zijn betalend.

Dit is naar mijn zien echt niet de manier van handelen en wil ik graag de overeenkomst verbreken.
Hoe pak ik dit best aan?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mjers

#2 , 30 mar 2016 13:56

Als de offerte het kleur "licht grijs" vermeld. Dan moet het kleur effectief licht grijs zijn... Het kan niet zijn dat je moet betalen voor die extra stalen als de voorwaarden in de offerte (lees verkoopsovereenkomst) niet behaald zijn.

Wil je de offerte verbreken, stuur dan een AS naar de aannemer en leg de situatie uit. Vermeld hem, dat indien hij niet aan de kleurvoorwaarden kan voldoen je dit ziet als een verbreking van de overeenkomst. Geef hem tot X datum de tijd (2 à 3 weken)

Reclame

Terug naar “Aanneming”