Beste leden,
nu sinds 2015 zijn er ( lichte ) problemen met dit uitgevoerd werk en de eigenaar klaagt mij hierover aan wat ook maar normaal is.
Nu 5j later keurt men de gehele opbouw af zoals ze in 2011 is goedgekeurd en stelt men een geheel andere opbouw voor. Dit alles met nieuw aangestelde ingenieurs uiteraard.
Persoonlijk kan ik niet goed volgen. Eerst spreekt u over lichte problemen en vindt het normaal dat je hiervoor aangeklaagd wordt.
In de tweede post gaat het over afkeuren van de hele opbouw., toch niet echt een licht probleem.
Indien ja, en alles is uitgevoerd zoals overeengekomen in 2011, dan zie ik niet in waarom u moet opdraaien voor het feit dat de bouwheer (bouwheren?) van gedacht veranderen.
Het is nog maar de vraag of het hier gaat om een bouwheer die van gedacht verandert is. Waarom is de hele opbouw (wat dit ook mag zijn) afgekeurd?
Specifiek in de bouw kan ik me tal van situaties voor de geest halen waar er uiterlijk slechts kleine problemen zichtbaar zijn, maar een veel groter probleem hier de oorzaak van is. Het hoeft ook niet abnormaal te zijn dat dit probleem dan maar na enkele jaren opduikt.