Na een relatie van 8 jaar beslissen we om een huis te kopen.
We dienen een verzoek in bij verzekering gewaarborgd wonen omdat we denken aan alle voorwaarden te voldoen.
Nu blijkt dat mijn vrouw (als zelfstandige) wel voldoet aan de voorwaarden maar ik niet. Blijkbaar ben ik vorig jaar een periode van langer als 1 maand ziek geweest
Ik ben idd 1 maand en 1 dag ziek geweest wegens tinitus.
Voorafgaand aan deze periode was ik ergens binnen de 14 dagen nog eens 1 dag ziek geweest (door verkoudheid)
ik heb na deze ene dag wel weer 13 dagen gewerkt en dan 1 maand uitgevallen door tinnitus.
De ziekenkas telt de de ziekte periode vanaf de dag van mijn verkoudheid en niet vanaf de begindatum van de 1 maand ziekte periode .
ik ben al 14 jaar een harde werker (zoals velen onder ons): belastingen betalen op tijd, geen procédés wegen niet betaling; alles in orde
in deze 14 jaar ben ik niet abnormaal ziek geweest. Wel hier en daar griep. ik vind het nu heel spijtig dat ik voor deze periode wordt gepakt om niet te kunnen genieten van de voordelen die de overheid geeft aan jonge gezinnen
Heb ik enig kans op beroep? Zo ja, wat moet ik doen?
Ik weet dat er een aangetekend brief moet volgen maar wat moet ik hierin vermelden?
Alvast bedankt voor de reactie