terugvorderingen

speedlion
Topic Starter

terugvorderingen

#1 , 26 jan 2016 10:03

Ik heb reeds verschillende mails naar de dienst penale boeten gent en telefoons geplaats in verband met inhouding van de personenbelasting .Ik heb 2 brieven gekregen van de dienst finacien personenbelasting met inhopuding voor openstaande schuld(en) of boet(en) , maar als je diensten om uitleg vraagt krijg je geen antwoord of wordt je van kaastje naar kastje gestuurd en op het laatste weet niemand er iets van .
waar kan ik weten over welke openstaande schuld(en) of boet(en) het gaat .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 31 jan 2016 07:46

U kan zich persoonlijk, aanmelden bij de FOD financiën. Via mail/telefoon zal men idd normaal niet antwoorden omwille van privacy-redenen, Brief wel, maar dat kan een eindje duren :). Logisch dat men overigens via mail/telefoon niet antwoordt, tenzij u graag heeft dat uw buur ook op de hoogte is van uw schulden.

Mogelijks kan u ook op www.nbb.be => kredietcentrale uw lopende schulden zien (als het over achterstallige leningen zou gaan).

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”