Hier zit ik dan, sinds gisteren een beetje verslagen, emotioneel en gepijnigd, maar daar kom ik wel door...
Maar er zijn toch een paar vragen waar ik nog mee zit, deze zaken staan reeds op papier die hij mee heeft ondertekend met 'gelezen en goedgekeurd'.
Ex wil/kan geen co-ouderschap, wel (momenteel) bereid om allimentatie te betalen. Regeling 1we om de 14d
Ik krijg het volledig hoederrecht
De volledige inboedel blijft hier
Ex wijzigt asap zijn adres
Waar en hoe kan ik deze dingen op een wettelijke manier laten bekrachtigen? En moet dit wel bekrachtigd worden?
Momenteel ben ik niet aan het werk, was in samenspraak met hem omdat ik verder wou gaan studeren. Die plannen laat ik nu ook varen en mijn eerste doel is werk maken van werk. Maar om me iets meer financiele zekerheid te gunnen - omdat een job vinden morgen kan gebeuren maar dit kan ook nog een tijdje aanslepen- gaat ex zijn adres meteen wijzigen (heeft hij gezegd en ondertekend....) waardoor ik net iets meer uitkering ga ontvangen. Wat als hij dit nu niet doet, kan ik hem van dit adres laten schrappen omdat hij hier vertrokken is? De sleutels heeft hij gisteren al achter gelaten dus zomaar binnenkomen kan hij ook niet meer.
Graag jullie advies
Bedankt!