studieniveau jaarverslag

wOw
Topic Starter

studieniveau jaarverslag

#1 , 21 jul 2015 11:12

Hallo allen,

Misschien zie ik wat over het hoofd, maar ik merk zopas dat in het jaarverslag van mijn werkgever mijn studieniveau niet kan kloppen.

Ik weet wel dat potentiële werkgevers zich niet gaan baseren op het jaarverslag om diploma's te verifiëren, maar toch irriteert dit me...
Is er geen plicht om dit volledig en correct in te vullen?

Na enkele maanden via de interim werkte ik er wel pas sinds 15november 2014 onder een vast contract, sta ik dan misschien nog niet in het jaarverslag?

Groet,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#2 , 21 jul 2015 11:43

jaarverslag? Bedoel je de neergelegde jaarrekening via nbb.be?

wOw
Topic Starter

#3 , 21 jul 2015 11:49

jaarverslag? Bedoel je de neergelegde jaarrekening via nbb.be?
ja

Reclame

JPV

#4 , 21 jul 2015 13:18

is iets wat bij weinig bedrijven correct is. Wettelijk gezien kan je een verbeterde neerlegging vragen.

eylis

#5 , 21 jul 2015 13:36

nu denk ik dat de reden wel ligt in het feit dat poster enkel 2 maanden van dat jaar onder contract was. Ik geloof dat de regel om in de statistieken te verschijnen wel is dat je een bepaald aantal maanden onder contract moet staan. Jij bent wellicht in de kolommen terechtgekomen van de tijdelijken of interimcontracten. En terecht. Vraag het gewoon even bij na bij de verantwoordelijke.

JPV

#6 , 21 jul 2015 13:37

nee, strikt genomen is dat de toestand op 31 december als het daarover gaat.

wOw
Topic Starter

#7 , 21 jul 2015 18:05

Wel raar (en misschien ook wel jammer) dat daar niemand over valt, maar toch bedankt voor de antwoorden.

Zou anoniem de nbb inlichten voldoende zijn om een verbeterde neerlegging te vragen? :-)

denlowie
Juridisch actief: Nee

#8 , 21 jul 2015 18:32

Wat voor nut heeft dit dat dit juist is, meestal is dit nooit juist bij de meeste bedrijven, geen mens dat daar naar kijkt, en daar staat geen enkele naam bij.

Ik zou daar toch niet van wakker liggen !

Je kan je werkgever er eens over aanspreken voor het volgend jaar, maar een nieuwe neerlegging zal je nooit krijgen, tenzij je misschien de kosten gaat dragen van deze verbeterde versie, het is niet de jaarrekening dat fout is, maar enkel de sociale balans.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Andere”