zwanger, zelfstandig in bijberoep.

Nijntjev90
Topic Starter

zwanger, zelfstandig in bijberoep.

#1 , 26 feb 2015 18:01

hallo,
even de situatie uit de doeken doen.

Ik ben kapster, werk sinds 10 jaar in het zelfde salon en in augustus start ik als volledige zelfstandige.
Nu ben ik 31 weken zwanger, de bevalling is voor 28 april.
Ondertussen ben ik sinds 14 feb zelfstandige in bijberoep, dit was volgens boekhouder het best om dit al aan te vragen zodat we de facturen van de verbouwingen van ons huis en de zaak makkelijk konden factureren en opsplitsen.
normaal ging ik werken tot de laatste dag, zodat ik mijn 14 weken zwangerschapsverlof kon opnemen in de tijd tss en de bevalling en de start van de zaak. in die periode ging ik ook mijn ontslag indienen en mijn vooropzeg doen van zo'n 7 of 8 weken.
Nu is het volgende het probleem, werken wordt heel moeilijk, ook de dokter raad me aan in ziekteverlof te gaan, maar dan verlies ik een aantal weken achteraf ... zodanig dat ik dus enkele weken na de bevalling zonder uitkering zit tot de start van mijn zelfstandig kapsalon.

hebben jullie een oplossing?
borstvoedingsverlof, ziekteverlof, ...

Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 26 feb 2015 20:24

welke producten voor haarkleuringen gebruiken jullie?

Reclame

Terug naar “Andere”