#3 , 06 nov 2014 21:24
Bedankt voor je reply, Lanox!
In de inbox van mijn moeder heb ik opgemerkt dat ze dit ontvangen heeft via e-mail:
Geachte mevrouw X,
Enige tijd geleden gaf u via internet aan dat editie enigma u mocht bellen, omdat u van puzzelen houdt en u nieuwsgierig was naar ons puzzelblad. Daarom belde mijn collega u onlangs op, om een abonnement met gratis cadeau-exemplaar aan te bieden. Ik vind het erg leuk om te horen dat u van dit aanbod gebruik wilt maken! Middels deze mail bevestig ik, dat u uw cadeau-exemplaar binnenkort gaat ontvangen en dat u hiermee gratis mag meedingen naar de prijzenpot van 24.500 euro!
Editie enigma in het kort
Editie enigma is een lekker dik 4-wekelijks puzzelmagazine. In iedere editie vindt u 30 prijspuzzels, waarmee u kans maakt op een contant geld prijs van 12.500 euro, droomreizen, en vele andere prijzen. Ook aan leesvoer ontbreekt het niet: van gezellig tot spannend en van lifestyle tot romantiek. Bovendien staan in iedere uitgave leuke aanbiedingen met exclusief lezersvoordeel ter waarde van minimaal 100,- euro voor bijvoorbeeld reizen, gezondheidsproducten, verzekeringen en uitstapjes.
Gratis cadeau-exemplaar
Zoals beloofd stuur ik u met deze mail een bevestiging van de afspraken, zoals die tijdens het telefoongesprek zijn gemaakt: ‘Normaal kost een exemplaar van editie enigma € 9,40.
U ontvangt op 31 januari 2014 uw gratis exemplaar. Die gratis editie enigma is een cadeau-exemplaar bij een halfjaarabonnement (7 edities voor 68,30 euro tot wederopzegging). Als u editie enigma niet leuk genoeg vindt dan heeft u tot en met 14 februari 2014 de tijd om het abonnement te ontbinden. Dat kan via onze website (met de inlogcode die bij uw cadeau-exemplaar zit), via e-mail of via de telefoon. Maar wat u ook beslist, het gratis exemplaar mag u natuurlijk houden.’
Uw adresgegevens
Uw exemplaar wordt bezorgd op het bovenstaande adres. Ondanks het feit dat wij gebruik maken van de meest betrouwbare postbezorging, kan het gebeuren dat uw exemplaar niet op tijd binnenkomt. Als dat zo is, meldt u dat dan alstublieft vóór 14 februari 2014.
Welkomstgeschenk
Als editie enigma u goed bevalt en u het abonnement niet ontbindt, mag u een geschenk gaan uitzoeken in onze online geschenkenwinkel. Gaat u voor een prachtige sieradenset van zoetwaterparels, voor één van de CD-boxen, of kiest u een ander geschenk? U mag het helemaal zelf bepalen!
Ik wens u veel lees- en puzzelplezier met editie enigma!
Met vriendelijke groet,
Léontien van der Kooi
Hoofdredacteur
Ps. Bij uw cadeau-exemplaar ontvangt u een tijdelijke aanbieding voor 23% korting op editie enigma!
Kan ze er nog onderuit? Ze heeft geen puzzelboek ontvangen.