En dit gaat geen lange nasleep creëren?
Ik lees op verschillende klachten site dat ze gewoon een incasso bureau sturen. En dat je daarna gedagvaard word.
Een incasso bureau heft in België geen enkele bevoegdheid!
De enige die iets kan betekenen is een deurwaarder met bevel van de rechtbank.
Maar dan moet U al voor de rechtbank verschenen zijn. Gaan ze dit doen voor 3-4€?

Het probleem is dat er een abonnement zou aanhangen maar telefonisch zeggen ze dat het opgezegd is (ik vertrouw hun niet), via mail krijg ik de bevestiging niet... Met de klanten nummer en internetcode kon ik aanmelden op hun site en daar het abonnement wijzigen maar alle mails die je daar van krijgt worden verstuurt naar een mailadres dat niet van mij is en niet eens bestaat. Het mail adres is echter en paar letters anders dan mijn mailadres. Dus ik krijg hier niets van. Ik kan het adres wel wijzigen maar zou ik dat doen? Op hun website staat geen informatie over de prijs van het abonnement of wanneer er betaald moet worden.
Het grootse probleem is dat ik niets van informatie van hun kant krijg. telefonisch zeggen ze niets over de prijs kunnen ze niets zeggen of kwijtschelding van de openstaande factuur. Enkel wat ze kunnen doen is abonnement wijzigen...
En inderdaad voor 3-4 euro gaan ze niet naar de rechtbank maar vermeerderd met nalatingskosten en zoverder kom je gemakkelijk op 50-60 euro bij die mensen stel dat het abonnement 10 euro per maand is + daar ook nalatingskosten enz. waar ga ik eindigen? en dan willen ze dat wel voor de rechtbank halen waarschijnlijk.
Ik kan wel aanhalen dat ik meerdere mails gestuurd heb voor meer info maar dat ik telkens geen reactie krijg of toch niet de reactie die ik wil. Ik denk dat maandag nog eens bel en het gesprek deze keer opneem voor het geval dat ze in hun opgenomen gesprekken beginnen te knippen en plakken zodat ik ik zeg wat ik nooit gezegd heb ...
Ik weet wel dat ik in mijn recht ben aangezien ze niet kunnen bewijzen dat ik de bestelling geplaatst heb maar ik heb geen zin in dit grapje...