situatie in grote lijnen:
Mijn vriendin & ik 01/05/2011 start relatie, 01/08/2011 samen gaan wonen, geen ideale thuis situatie voor haar (toen nog onbekend voor mij), 01/11/2011 samen een zaak gestart die we tot op heden nog steeds hebben.
Door de zaak waar we veel energie instoppen gaat de relatie tussen vrienden en familie wat verloren wegens tijd gebrek
Vriendin had al gekste verhalen verteld over thuis situatie waar de vader de grote boosdoener was, die tot sinds kort dan, nog steeds woonachtig was bij moeder van mijn vriendin en nog 3 kinderen van hun samen.(mijn vriendin is oudste van de 4 dus)
dagelijks was er wel iets: woorden, ruzie, vader die alles kapot maakt in huis, vader die vreemdgaat, vader die nog kinderen rondlopen heeft zonder ze te erkennen zelfs 1 iemand die ouder is dan mijn vriendin, stalken, auto van de moeder in beslag nemen zodat ze met de fiets naar het werk moet, ruiten insmijten bij mensen waar moeder aan het werk is (poetsvrouw), heel zijn leven is eigenlijk 1 groot leugen, vader gaat zelf klacht gaan inleggen bij politie om ze een stapje voor te zijn, moeder zat er volledig door met zelfmoordpoging(overdosis pillen) tot gevolg maar ze hebben haar maag nog kunnen leeg pompen, zegt dan tegen de nog thuis wonende pubers " zie je wel dat jullie moeder is die zot is ". vreemdgaan was favoriete hobby van vader maar nu heeft hij zijn adres gewijzigd wat hij voorheen nooit deed omdat hij dan altijd kon terug keren, er zijn zelfs al trouwplannen, hij gaat kind van nieuwe vriendin erkennen als zijn kind + zijn nieuwe vriendin is nog een klasgenoot geweest van mijn vriendin, zijn oudste erkende dochter dus. kan nog even doorgaan maar zoals je ziet het is 1 groot gekkenhuis.
Nu wilt haar vader niets meer te maken hebben met de moeder, de 4 erkende kinderen, vraagt een contact verbod aan..... en nog heel veel dingen maar specifiek aan ons vraagt hij: contact verbod, op de trouwdag niet in de gemeente aanwezig te zijn, zijn vriendin voegde er nog aan toe dat ze bang is dat we haar kind gaan kidnappen (omdat we zelf geen kunnen krijgen) en ze voelt zich niet op haar gemak + dat mijn vriendin vroeger op school drug dealde, zelf een mengeling maakte van pillen (groene en blauwe) en ook klaargemaakte spuiten & eist 3 jaar cel.
er staat nog veel meer in de verklaringen en het moet nog voor komen, maar moeten wij ons ongerust maken?
Alles wat ze beweert is natuurlijk geen waar, ze willen gewoon zoveel mogelijk slachtoffers maken.
We hebben al een druk leven, mijn vriendin is sinds juni een ziekte van crohn patient, wat nog eens extra belastend is voor haar & een zaak waar je al 3 jaar alles voor geeft, wil je niet zomaar opzij zetten en als zeker niet mocht dit zijn door klantenverlies door al die zotte verhalen hier.
Kunnen ze zonder bewijzen, eisen voor 3 jaar opsluiting?
Gaan we nu drugscontrole over de vloer krijgen thuis? hopelijk niet in de zaak en al zeker niet als die open is.
Vriendin heeft nog smsen van hem staan dat hij onze ruiten gaat komen insmijten en zegt dat hij iets gaat doen wat hij altijd al gezegt heeft.
uit de sms'en kan je niet uitmaken wat dat is maar in vroegere ruzie's had hij al meermaals aangegeven dat de kogels klaarliggen voor als het nodig was....
klacht indienen wil ik niet, omdat ze hem daarvoor niet zullen opsluiten & mocht hij dan te weten komen van die klacht zou het nog erger maken want is iemand die voor niets inzit en voor niemand opzij gaat.