Domicilie/postbus

TinnekeVe
Topic Starter

Domicilie/postbus

#1 , 03 jul 2014 19:16

Mits ik minder ga werken omdat ik vanaf sept. trg ga studeren, was ik op zoek om iets goedkoper te gaan huren.Ik heb een goedkoper studentenstudio gevonden waarin ik kan gaan wonen maar mag daar geen domicilie plaatsen.
Wat kan ik het beste doen? Ik kan geen domicilie bij ouders zetten... Ik had al iets gelezen over een postbus voor mijn post maar zo heb ik nog steeds geen officiele hoofdverblijfplaats... En kan ik in de problemen geraken?

Tinneke.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 jul 2014 19:22

Waarom domicilie niet bij ouders?
Referentieadres kan niet.
http://www.ibz.rrn.fgov.be/index.php?id ... ache=1&L=1" onclick="window.open(this.href);return false;

TinnekeVe
Topic Starter

#3 , 03 jul 2014 19:49

Mijn vader is gestorven en met mijn moeder heb ik al jaren geen contact...

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 03 jul 2014 20:04

Eens navraag doen in de onderwijsinstelling - sociale dienst mogelijk kennen die wel studentenkoten waar domicilie wel mogelijk is.
Ik weet dat met één bepaalde hogeschool (verpleegkunde) afspraken had met hun buitenlandse studenten om wel in te schrijven ( onder het wakend oog van de kwartierinspecteur).

Terug naar “Andere”