Mijn domicillie

dominique_br
Topic Starter

Mijn domicillie

#1 , 20 okt 2013 20:06

Al heel wat gelezen maar nog steeds niet zeker wat ik moet doen, daarom deze post.
Ik werk in Gent. Geen job van ma tot vrij maar in blokken van enkele dagen waarna ik ook enkele dagen vrij heb.
De dagen dat ik vrij heb ga ik naar mijn appartement aan de kust. Er wonen namelijk verschillende personen in het huis in Gent.
Het zijn lieve mensen maar naiëf ben ik nu ook niet en ken hun financiële situatie niet.
Ik zou graag mijn domicillie ook aan de kust hebben. Kan dit?
Mijn werk gebruikt wel mijn verblijfadres in Gent in documenten. Ik vermoed dat ze dit moeten doen om de kilometervergoeding ook van daaruit te berekenen.
Voor de belastingen of als ik dan bijvoorbeeld zou moeten gaan stempelen (wat normaal niet zal gebeuren maar je weet nooit), wordt er dan rekening gehouden met het adres in Gent of aan de kust?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 20 okt 2013 20:16

Indien u werkelijk in dat appartement woont kunt u uw domicilie daar vestigen.
Het gevolg is dat u daar al uw officiële post zult ontvangen, daar belastingen zult betalen en er kiesgerechtigd zijn.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Andere”