Anciënniteit

Yorick VDW
Topic Starter

Anciënniteit

#1 , 08 okt 2013 23:50

Hallo,

Mijn vraag betreft of ik recht heb op Anciënniteit of niet. Vorig jaar ben ik als onderhoudsman op een school beginnen te werken , van Sep tot eind Nov. Ik ben dan na een maand werkloos te zijn op de zelfde school terug beginnen te werken vanaf Jan tot eind Juni. Tijdens de twee vakantiemaanden was ik werkloos en nu in Sep heb ik een vast contract gekregen op die zelfde school. Dus vroeg ik aan mijn werkgever of het mogelijk was om de al 9 gepresteerde maanden als anciënniteit te beschouwen, aangezien dat er op mijn loonbrief 0 sta, maar volgens hem gaat dat niet omdat die negen maanden niet aansluitend was. Klopt dit?

Alvast hartelijk bedankt!
Yorick VDW

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 okt 2013 01:51

maar volgens hem gaat dat niet omdat die negen maanden niet aansluitend was. Klopt dit?

enige mogelijkheid was dat je dit had opgenomen in de arbeidsovereenkomst
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Terug naar “Andere”