hoe -waar kan ik te weten komen of prof reeds vonnis kreeg?

inina
Topic Starter

hoe -waar kan ik te weten komen of prof reeds vonnis kreeg?

#1 , 24 jul 2013 13:49

Aan de dagvaarding welke ik liet betekenen aan de professionele syndicus om beslissingen van de laatste algemene vergadering te laten vernietigen, was een bijlage gevoegd vanwege de gerechtsdeurwaarder met "allerlei informatie uit het wettelijk dossier van de syndicus"

Na lezing van dit document vraag ik mij nu af waarom deze professionele syndicus die pas gestart en ingeschreven is op 6/2/2004, en die in zijn reclame beweert diverse grote mede-eigendommen in zijn beheer te hebben, toch reeds 3 maal het adres van de maatschappelijke zetel veranderd heeft? Bovendien zelfs van kanton Mechelen, naar kanton Antwerpen, er zou op dit moment slechts 1 actieve vestiging zijn.

Op het document staat ook vermeld dat er tot op heden geen vonnissen zijn. Ik vraag me nu toch wel af of dit enkel Antwerpen betreft en indien er op het vredegerecht van Lier (Mechelen) wel een vonnis zou zijn uitgesproken of dit dan ook mee zou doorgegeven zijn naar het kanton Antwerpen (Brasschaat)

Vermits er voor onze mede-eigendom bedrieglijke en onrechtmatige beslissingen werden genomen die tot deze dagvaarding hebben geleid, ben ik mij omtrent het bovenstaande ernstige vragen beginnen stellen. Kan iemand op dit forum mij melden hoe en waar ik kan te weten komen of er in andere kantons dan Antwerpen met zekerheid geen vonnissen zijn geweest?
Dank bij voorbaat en vriendelijke groeten

Inina

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 24 jul 2013 14:45

Niet. U kan wel de vrederechter die deze zaak behandelt hierop wijzen en verzoeken zich te informeren.

inina
Topic Starter

#3 , 24 jul 2013 18:01

Dank u wel voor uw antwoord. De vrederechter vragen om verder onderzoek zal ik dan ook doen.
vriendelijke groeten
Inina

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”