Beste,
Ik zit een beetje vast in mijn situatie. Ik ben sinds mijn 18 aan het werk maar pas sinds september 2011 bij mijn huidige werkgever. Het is een callcenter en dat werk maakt mij stilletjes aan gek! Ik studeer ook in het hoger onderwijs. Beiden fulltime. Ik voel dat dit niet meer lukt voor mij, de combinatie althans niet. Ik wil er een jaartje tussenuit om mij op mijn studies te kunnen focussen. Ik weet wel niet hoe ik het best zou aanpakken om van mijn werkgever af te geraken. Ik weet vrijwel zeker dat als ik er over zou praten met mijn baas, dat hij niet akkoord zou gaan om mij een c4 te geven. Financieel red ik het niet zonder uitkering (in de loop van het jaar) mits dat ik alleenstaande ben. Ik heb op een forum gelezen dat als je zelf ontslag neemt en vervolgens 4 weken aan het werk gaat via een interim en het werk niet verlengt na die 4 weken, dat je ook dan dopgerechtigd bent (niet stempelgeld). klopt dit?
Heeft er iemand een tip hoe ik dit best oplos? naar de vakbond kan ik niet gaan, zij gaan mij zeker niet vertellen hoe ik best aan mijn geld geraak, dus ja.
alvast bedankt en ik hoop dat er iemand mij kan helpen.
J