Beste,
Ik zit met volgend probleem, dat ik even kort zal proberen samen te vatten:
- in januari financieel rentingcontract + het voorwerp ervan (wagen van ong 1 jaar oud) overgenomen (overdracht van contract naar andere partij dus)
- facturen die volgen zijn allemaal fout en bevatten nooit het bedrag zoals afgesproken op de getekende overdracht
- ikzelf heb daar verschillende stappen voor ondernomen:
- telefonisch contact
- via email
- aangetekend protest
- email met een verantwoordelijke van de leasemaatschappij
- resultaat is dat het vandaag nog niet in orde is
- resultaat is ook dat er geen reactie meer komt van de andere kant
Nu wil ik als gefactureerde perfect meewerken en toon mijn goede wil via diverse kanalen, maar ik vraag me ondertussen wel af welke moeilijkheden ik me eventueel op de hals haal om te blijven afwachten. Per slot van rekening zijn er ondertussen een vijftal facturen niet betaald.
Los van het feit dat ik serieus wat vragen heb bij de werking van de leasemaatschappij in kwestie, vraag ik me overigens ondertussen af of ik zelfs niet van het contract (d.d. jan 2013) onderuit kan. Of stop ik gewoon met aandringen en is het meer hun probleem dan het mijne?
Graag de mening van een deskundige in dit wellicht ongebruikelijk fenomeen.
Mvg
M.A.V.