mondelinge afspraken bij huurovereenkomst

Hans en tamara
Topic Starter

mondelinge afspraken bij huurovereenkomst

#1 , 17 mei 2013 09:42

Beste,

Bij het ondertekenen van mijn huurovereenkomst heb ik enkele afspraken mondeling gemaakt met de verhuurders over de staat van het gebouw betreffende water- en winddichtheid van het gebouw alsook een nooddeur die diende geplaatst te worden voor een feestzaal.

De hoofdverhuurder had beloofd alles in orde te brengen , dat dit allemaal geen probleem ging zijn.

Na vele telefoons met de hoofdverhuurder heb ik na 3 jaar een aangetekend schrijven naar hem gericht, tevergeefs, want hij weet nu zogezegd van niets.

De onderverhuurder was ook al van in het begin op de hoogte van alles en heeft ook meerdere malen contact met de hoofdverhuurder gehad, ook tevergeefs.

Wat kan ik hieraan doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 17 mei 2013 10:09

Gaat over gemene huur (dus niet voor bewoning)? Als u niets kan bewijzen, kan u niets doen. Probeer dus bewijs te verzamelen, bv gesprek hierover opnemen.

Hans en tamara
Topic Starter

#3 , 17 mei 2013 10:31

de onderverhuurder is bereid te getuigen

Reclame

Vandebos

#4 , 17 mei 2013 10:33

Dat blijft woord tegen woord.

Dergelijke afspraken dienen steeds op papier gezet te worden.

Hans en tamara
Topic Starter

#5 , 17 mei 2013 10:56

heb ook foto's van voor de huurovereenkomst, kan dat een verschil maken

Terug naar “Huren”