help aub dringed!!

wittekop
Topic Starter

help aub dringed!!

#1 , 23 apr 2013 12:25

paar weken geleden kwam er een deurwaarder langs voor beslag op roerend goed....
tijdens dees beslag lag ik in het ziekenhuis door een werk ongeval en kwam er gisteren pas achter
nu blijkt dat ze volgende week mijn inboedel komen ophalen. dus bel ik naar de deurwaader om te vragen hoe dit opgelost kan worden..

nu blijkt dat het over een rekening gaat van 3 jaar gelden van 19.25 eur van ziekenhuis ( eveneens arbeidsongeval) en dat ik de volledig kosten in totaal 685 eur moest betalen voor 22 april maar kwam pas die dag thuis van het ziekenhuis

nu mijn vraag is wat als ik die totale rekening toch betaal kunnen ze dan nog altijd uitvoerend beslag doen op 2 mei??
en kan ik die rekening aan vechte aangezien het over een arbeidsongeval gaat??

mvg,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
leeuwke1969

#2 , 23 apr 2013 13:02

Ik denk dat je best met het deurwaarderskantoor contact opneemt en vraagt of het nog mogelijk is om een afbetalingsplan op te stellen. Die kosten van het ziekenhuis zul je sowieso moeten betalen, maar ik vermoed dat deze zaak al is voorgekomen voor de rechtbank aangezien de kosten zo hoog zijn. Deze kosten zul je ook moeten betalen zelfs al betaal je de faktuur.

Mommaerts

#3 , 23 apr 2013 14:45

Je kan in ieder geval beroep aan tekenen tegen het beslag!
Indien het werkongeval erkend is door de bevoegde diensten zijn de rekeningen voor de werkgever.

Succes verder,

Geert
Amateur filosoof en kluizenaar

Reclame

wittekop
Topic Starter

#4 , 23 apr 2013 15:23

het is idd voor de rechtbank geweest dit heb ik zojuist opgemerkt.
een afbetalingsplan is echter niet nodig aangezien ik het volledig bedrag ineens kan betalen maar omdat de deurwaarder zegt dat het de 22ste dan al hun rekening had moete staan wetek niet of het helpt dat ik het bedrag alsnog stort ( heb dit ondertussen al gedaan op de hoop dat het daarmee in orde is)

het werkongeval is erkend en ben het nagegaan en nu blijkt dat de verzekering die koste in 2011 al hadde betaald dus nu snap ik er niks meer van...
ik heb morge in iedergeval wel een afspraak bij de vakbond en hopelijk kunnen deze meer duidelijkheid geven

leeuwke1969

#5 , 24 apr 2013 07:30

betalingsbewijs doormailen aan het deurwaarderskantoor en hen contacteren anders staan ze aan jouw deur.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”