belgacom

yeluru
Topic Starter
Berichten: 4

belgacom

#1 , 20 apr 2013 19:26

mijn moeder krijgt sedert een paar weken brieven van belgacom dat ze haar hebben aangesloten voor een nieuw gsm nr en internet
ze heeft zelfs een sim kaart thuis ontvangen
deze week heeft ze een factuur van internet gekregen, en dat terwijl ze geen pc heeft,
ze heeft al naar de belgacom winkel in de buurt geweest en ze zeiden haar, dat alles geanuleert is, maar ze krijgt nog brieven, dat ze het internet komen aansluiten op 2 mei
terwijl dat ze dat niet gevraagd heeft, en geen contracten heeft ondertekend
wat kan ze hier aan doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 39720
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 apr 2013 22:27

Belgacom MOET het bewijs kunnen leveren dat zij een contract heeft afgesloten.
Hierbij wat nuttige links.
Ook de site TIK.be waarop de operatoren zelf ook actief zijn.
http://www.belgium.be/nl/nieuws/2012/ne ... comwet.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ombudsmantelecom.be/xml/index_nl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tik.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Terug naar “Andere”