opschortende voorwaarde bij verkoop van vastgoed

gilbert10
Topic Starter

opschortende voorwaarde bij verkoop van vastgoed

#1 , 25 dec 2012 12:18

hallo

hebben een eigendom die we willen verkopen, aan onze vraagprijs, gedurende een periode van 6 maanden, krijgen ze om ons huis te verkopen?
het gaat wel onder deze voorwaarde ( OPSCHORTENDE VOORWAARDEN ) als we krijgen wat we vragen? zou alles kunnen doorgaan, maar indien niet onze overeengekomen prijs die op papier staat zowel bij de makelaar en notaris, hebben eigen middelen om de meerwaarde van het appartement te kunnen kopen, klopt dit allemaal???? want geen geld genoeg voor ons huis,
dan verstaan wij dat de overeenkomst dan niet doorgaat, graag een andwoord a.u.b

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#2 , 25 dec 2012 13:33

@ Gilbert10 : eerst en vooral : graag in het Nederlands, alsjeblieft. Ik krijg dit niet gedecodeerd.
En : open een nieuwe topic. Niet die van anderen "kapen", want dan wordt het totaal onoverzichtelijk.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

gilbert10
Topic Starter

#3 , 26 dec 2012 10:50

hallo wat bedoeld u met een nieuwe topic ? ken daar weinig van, ik zit toch niet in een balk van andere mensen of toch??

ik heb toch in het Nederlands geshreven denk ik toch, weet niet hoe ik mijn vraag moet formuleren, graag wat hulp a.u.b.

met vriendelijke groeten

gilbert.

Reclame

diederik.dco

#4 , 27 dec 2012 08:20

Met een nieuwe topic bedoelt men dat u een nieuw onderwerp maakt waarbij u het onderwerp duidelijk omschrijft. Hetgeen u nu gedaan heeft, is verdergaan in een onderwerp (probleemstelling) van een ander persoon in een onderwerp dat niets te maken heeft met jouw vraag.
Met de opmerking dat u "in het nederlands" dient te schrijven, bedoelt men dat u gebruik dient te maken van een degelijke, geijkte schrijfstijl. Dit houdt in dat U gebruik dient te maken van hoofdletters, leestekens, een correcte spelling, etc. Bij deze wens ik ook eens te benadrukken dat "spreektaal" niet noodzakelijk gelijk is aan "schrijftaal". Met vriendelijke groeten, diederik
Deliberando saepe perit occasio

Vandebos

#5 , 27 dec 2012 11:50

Onderwerp is afgesplitst.

Wat men probeert duidelijk te maken is dat de Nederlandse tekst niet voldoende samenhangt en gegevens bevat om een degelijk antwoord te kunnen geven. Indien u anderstalig bent en meer bedreven in het Frans, Engels of Duits mag u gerust in deze taal posten. We vertalen wel...

Lanox
Juridisch actief: Nee

#6 , 08 jan 2013 15:57

Als ik het goed begrijp wil u
1. uw huidige woning verkopen via een makelaar
2. een nieuwe woning/appartement kopen
En maakt u zich zorgen over het financiële plaatje: u kan uw nieuwe woning niet financieren als u niet genoeg krijgt voor uw oude woning.

Wat er allemaal mogelijk is zal afhangen wat u in het contract met uw makelaar heeft staan:
- heeft de makelaar toestemming om te verkopen of mag hij enkel klanten aanbrengen?

En nu maar hopen dat Gilbelt10 geen Chinees is. :mrgreen:

Terug naar “Kopen”