Hallo,
Ik heb bij neckermann iets besteld wat te groot bleek te zijn. Ik heb het daarna correct teruggestuurd. Blijkbaar moesten de verzendingskosten betaald worden ook al hou je je bestelling niet. Dit zou staan in hun verkoopsvoorwaarden (waarschijnlijk een zeer lang document dat niemand leest allesinds ik niet) Na een maand later kijg ik onverwachts een brief in de bus waarin ze mij vragen om de verzendingskosten €5.99 alsnog te betalen (ik wist natuurlijk van niets) en daarbij ook nog eens debetrente €1.91 nalatigheidsintresten €1.99 en herinneringskosten €5.25 een totaal van €14.14. Mag dit zomaar terwijl de klant geen factuur of rappel heeft gehad? Op geen enkele manier wist ik dat ik ze nog iets verschuldigd was. Ze verdubbelen gewoon het bedrag. Ik vind het ronduit schandalig en wetende dat ik daar al voor €8000 heb aangekocht. Geweldige klantenservice. Weet iemand raad?
Bedankt.