Mondelinge overeenkomst, huurachterstand

lukaalter
Topic Starter

Mondelinge overeenkomst, huurachterstand

#1 , 05 nov 2012 18:04

Ik zit met een mondelinge huurovereenkomst. De eerste maanden heeft hij altijd correct betaald maar nu staat hij met een achterstand en ik kan hem niet bereiken. Ik ben niet zeker maar denk dat hij het slot van de studio heeft veranderd. Ik ben niet zeker maar denk dat zijn domcilie er staat. Aangezien er niets op papier staat kan ik hem dan gewoon zelf uitzetten, of zijn daar risico's aan verbonden? Dank voor advies.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#2 , 05 nov 2012 18:49

Juridisch is dat dan een 3-6-9. U kan hem eruit zetten als u rechter, deurwaarder én politieagent bent. Dan kan u uitzetting vorderen, uitspreken en uitvoeren. Anders zijn daar wel enkele risico's aan verbonden, ja. Boetes, schadevergoedingen, gevangenisstraf en zo.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Vandebos

#3 , 05 nov 2012 19:24

U zal bij het lokale vredegerecht uitzetting dienen te bekomen.

Reclame

Terug naar “Huren”