weekend boeking verkeerd gegaan.

nelly
Topic Starter
Berichten: 40

weekend boeking verkeerd gegaan.

#1 , 04 nov 2012 11:06

Iemand die mij raad kan geven over het volgende;
Via T een actie gereserveerd voor een weekend in S voor 119 euro. Bevestiging gekregen van T dat de boeking ok is en dat S de rekening eerdaags zal opsturen per email.
4 dagen later stuurt S mij een rekening van 403,50 euro voor dit arragement. Ik bel naar S en daar zeggen ze dat de actiecode van T niet geactiveerd is en dat dit bedrag moet betaald worden. Annuleren kan ik niet bij S maar moet dit via T doen. Deze zijn natuurlijk niet te bereiken.
Kan dit zomaar en wat doe ik best in dit geval. Ik ben niet van plan om 403,50 euro te betalen voor een weekendje Ardennen waar ze 119 euro voor vroegen.
Bedankt aan ieder die mij raad geeft.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
nelly
Topic Starter
Berichten: 40

#2 , 06 nov 2012 13:00

Ondertussen is alles opgelost en heeft travelbird met sunparks onderhandeld en hebben we het arrangement gekregen voor 119 euro zoals beloofd.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”