garage

sleper
Topic Starter

garage

#1 , 26 okt 2012 16:21

ik huur garage in de buurt en betaal altijd stipt en dat om de 3 maaand via bank .
de eigenaar is een alleenstaande man , geen kinderen . nu is die man plots overleden .
Bij wie kan ik deze garage nui opzeggen want ik wens ze niet verder te huren na nieuwjaar .
Welke persoon zou bevoegd kunnen zij om de sleutels van de garage in ontvangst te nemen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 okt 2012 16:43

Stuur gewoon een AS naar de de overleden eigenaar. Stuur ook een kopie van dit schrijven via de gewone post. Erfgenamen zullen zich wel bekend maken, en zoneit, heb je de huur toch wettelijk opgezegd.Als huurder hoef jij niet te weten dat uw verhuurder overleden is.

sleper
Topic Starter

#3 , 27 okt 2012 09:05

Stuur gewoon een AS naar de de overleden eigenaar. Stuur ook een kopie van dit schrijven via de gewone post. Erfgenamen zullen zich wel bekend maken, en zoneit, heb je de huur toch wettelijk opgezegd.Als huurder hoef jij niet te weten dat uw verhuurder overleden is.
Dank voor advies , overleden eigenaar is echter een buur zodoende ....
klein bijkomend detail : de sleutels van de poort ook maar
in enveloppe steken en in de zijn brievenbus deponeren
zekers

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 27 okt 2012 12:01

Toch best in AS dan hebt u een wettelijk bewijs.

sleper
Topic Starter

#5 , 27 okt 2012 13:44

Toch best in AS dan hebt u een wettelijk bewijs.
ja , zo zal ik het doen ook .

Terug naar “Huren”