Probleem met provider

realolivier
Topic Starter

Probleem met provider

#1 , 13 sep 2012 21:51

Zit met vervelend probleem met provider X
Een dik jaar geleden was er een promotie van X voor een abonnement waarmee je onbeperkt kon bellen en smsen voor 90 euro maar de promotie was voor 80 euro.
Dus ik daar op ingetekend en vijf dagen moeten wachten tot ik geactiveerd werd.
Nu na de eerste factuur had ik nog geen duidelijk overzicht hoeveel ik moest betalen bleek 15 euro te zijn voor een week en paar dagen ipv maand.
Tweede maand krijg ik een factuur van 95 euro. Geen promotie geen korting.
Gebeld naar X en daar kreeg ik meerdere malen geen deftig antwoord.
Nu contact genomen met ombudsdienst, maar Xs blijft vasthouden dat ik geen korting heb en ook geen recht op heb.
Ik had zoiets van weg ermee en stond een maand en een half achter met factuur.
Opeens krijg ik een brief dat ik afgesloten ben en dat ze mij geen abonnement meer willen aanbieden.
Wat ook een probleem is en meegedeeld aan ombudsdienst is dat ik na het telefoontje na 2 maand ineens geen papieren versie meer kreeg van mijn factuur.
X schuift de schuld op de post enz...
Nu ik heb niks getekend bij die provider en enkel mondeling bestelling gedaan maar zij beweren dat dit contract voor 2 jaar is!
Ze willen mij voor juni , juli, augustus nog laten betalen en ook willen ze een verbrekingsvergoeding van 150 euro.
Nu sturen zij mij een brief dat ze voor bijna het dubbele willen aanrekenen is bij de 500 euro voor 2 maand achterstand plus vergoeding.
Vrij aggressieve van deurwaarder.
Nooit een aangetekende zending gehad , telefoontjes naar X halen niks uit en bij de ombudsdienst heb ik zoiets van als X hun been stijf houdt ze er niks aan doen.
Ik ben er 100% zeker van dat er mij aan de telefoon bij het begin van het contract meegedeeld is dat ik recht had op die promotie.
Nog nooit problemen gehad met betalingen what so ever maar dit loopt met X uit de hand.
Geen contract getekend maar wel 24 maand gebonden aan hun? Ook geen promotie gehad of gsm goedkoper.
Wat zijn mijn optie's.

Grtz Olivier

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
DonTor

#2 , 14 sep 2012 20:24

Olivier,

Het was in het verleden zo dat een promotie op een abonnement in combinatie was met een contractduur, veelal 18 of 24 maanden naargelang de provider.
Je zegt zelf: "dus ik daar op ingetekend"

Greets
Dontor

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 14 sep 2012 22:35

ook eens posten op.
http://www.tik.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

realolivier
Topic Starter

#4 , 15 sep 2012 21:45

Daar wringt het schoentje nu net donotor. Ik heb de promotie nooit gekregen!Zelfs niet na tussenkomst ombudsdienst provider hield het been stijf en beweerde dat er geen promotie was!Ik heb niet kunnen aantonen dat er 1 was twee maand na behandeling klacht. Alle reclame was verwijderd op provider zijn website.

Terug naar “Consumenten Koop”