Pechverhelpingsdienst van Total Assistance

lvs
Topic Starter

Pechverhelpingsdienst van Total Assistance

#1 , 21 mar 2007 14:33

Ik vraag me af of Total gelijk heeft bij de gratis pechverhelpingsdienst die ze aanbied na elke tankbeurt van 25l.
?De dekkingsperiode van het voertuig bedraagt 3 weken na de dag van aankoop van minimum 25 liter brandstof bij TOTAL door de houder van de TOTAL-CLUB-kaart?
Als ik binnen een kortere periode dan 3 weken opnieuw tank bij TOTAL, dan vernietigen ze mijn bestaand recht op 3 weken pechverhelping en zetten de teller terug op 0 voor een nieuwe periode van 3 weken, zonder dat dit ergens vermeld staat in hun reglement. Als ze u recht geven op 3 weken pechverhelping moeten ze hun promotie toch nakomen en kunnen ze een gedeelte van de gedekte periode toch niet terug afnemen?
Hebben ze daarin gelijk volgens hun reglement?
Zie ook het reglement op hun internetsite http://www.total.be/be/befidelity.nsf/V ... enDocument

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Heye

#2 , 21 mar 2007 15:11

Hallo,

Ik heb het betreffende reglement gelezen en dit lijkt mij perfect. Ik zie de paragraaf niet waar U uit haalt dat de teller terug op 0 wordt gezet. De voorwaarden zeggen dat U 3 weken recht hebt op assistentie na tanken van 25 L. brandstof maar ik heb niets gevonden dat de teller trug op nul wordt gezet indien U binnen de drie welen teruggaat. En dan nog, stel dat je die 25 L. verbruikt op twee weken en je gaat terug tanken dan komen er 3 weken bij, dan heb je toch genoten van 5 weken voor 50L.

Ik zie echt het probleem niet hoor.
Misschien iemand anders wel?

Met vriendelijke groeten
Heye Andy

lvs
Topic Starter

#3 , 21 mar 2007 15:59

Hallo,

Ik heb het betreffende reglement gelezen en dit lijkt mij perfect. Ik zie de paragraaf niet waar U uit haalt dat de teller terug op 0 wordt gezet. De voorwaarden zeggen dat U 3 weken recht hebt op assistentie na tanken van 25 L. brandstof maar ik heb niets gevonden dat de teller trug op nul wordt gezet indien U binnen de drie welen teruggaat. En dan nog, stel dat je die 25 L. verbruikt op twee weken en je gaat terug tanken dan komen er 3 weken bij, dan heb je toch genoten van 5 weken voor 50L.

Ik zie echt het probleem niet hoor.
Misschien iemand anders wel?

Met vriendelijke groeten
Heye Andy
Bedankt voor uw antwoord, Heye.
Het probleem is dat Total me dit bevestigd heeft en ook zo uitvoert. Elke keer als u 25l tankt verliest u de lopende 3 weken en start een nieuwe cyclus van 3 weken op.
Ik wou weten of ze, juridisch gezien, ongelijk hebben volgens hun contract. Daarover gaat het toch op dit "juridisch" forum.
Ik tank gemiddeld om de 10 dagen. Na 2 tankbeurten heb ik zo recht op +/- 4,5 weken pechverhelpingsdienst, terwijl ik er 6 verwachte volgens contract.
Gisteren tankte ik mijn wagen vol op een ander (goedkoper!) tankstation en vandaag kreeg ik een SMS bericht van Total dat mijn 3 weken overmorgen verlopen zijn, want ik wist nog niet dat ik de resterende weken van mijn vorige tankbeurten verloren had.
Ik zal niet op tijd kunnen vernieuwen, omdat mijn tank vol zit!

Reclame

Terug naar “Andere”