Ik kocht onlangs een led-tv toestel en een ijskast bij vandenborre.
Tv zelf meegenomen, en thuis uitgepakt en alles volgens "het boekje" gedaan.
Voet eronder gevezen terwijl toestel op een deken op de tafel lag.
sluit het toestel aan, en scherm is kapot. Het lijkt of er iemand met een stomp voorwerp tegen het scherm gestoten heeft.
Ik 's anderendaags terug naar de winkel en krijg te horen dat ik geen garantie heb op dat toestel, omdat de schade waarschijnlijk veroorzaakt is door het transport of door het verkeerd installeren. En omdat ik het toestel zelf heb meegenomen, ben ik zelf verantwoordelijk voor de schade. (de doos was niet kapot)
Ze konden niks voor mij doen.
Heb gevraagd waar dat dat ergens op papier stond, maar dat konden ze mij niet vertellen.
Heb toen de ijskast geannuleerd, wou mijn geld terug, maar dat ging ook niet, enkel waardebon voor vandenborre. Dit terzijde.
Plots konden ze wel iets voor mij doen. Ze konden, op hun kosten, het toestel opsturen naar de reparatiedienst, om daar te laten nakijken hoe de schade veroorzaakt is. en daar ben ik nu op aan het wachten.