niet akkoord toewijzing sociale woning

maelle
Topic Starter

niet akkoord toewijzing sociale woning

#1 , 21 jul 2012 12:42

Beste,

Ik kreeg enkele maanden geleden het blijde nieuws een sociale woning te mogen intrekken.Heb de woning eerst mogen bezoeken en zag er goed uit, was ook zeer enthousiast. Het eerste wat ik gevraagd heb aan de sociale huisvesting was of er niemand was uit "Mechelen" waarop zij me dus negatief antwoorde... Nu is het zo dat ik enkele dagen geleden mijn contract ging tekenen en daar kwam ik toch niemand tegen die van dezelfde buurt komt vanwaar ik woon en dit wou ik dus ten zeerste vermijden ... Ondertussen zijn contracten getekend en hebben we beiden gevraagd(omdat onze tuinen aan mekaar grenzen) of we 1 van ons beiden een andere woning mogen betrekken zodat we toch wat privacy hebben(er staan nog enkele woningen leeg)... De dame in kwestie van volkshuisvesting zei dat dit niet kon omdat de toewijzing zo geregeld was en dit zo reeds in de computers werd gezet.... Nu is mijn vraag of we niets anders kunnen doen? Kan u mij hier aub een antwoord geven? Dankje!

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”