nochthans

klungel
Topic Starter

nochthans

#1 , 04 mei 2012 21:47

Hier komt onze community samen om te brainstormen over interessante voorstellen en om na te praten over behandelde vragen...
nochthans ; indien men hier de discussies voert zou het een pak overzichtelijker zijn en minder storend zijn voor de vraagsteller en de lezers .

welk voordeel heeft nu een topic met één vraag 2 antwoorden en 3 pagina's aan-den-toog-discussies ?

stel u maar eens voor u komt hier voor u een belangrijke vraag stellen en uw antwoord verdrinkt in 3 pagina's geleuter

Vandebos

#2 , 04 mei 2012 22:14

Voor de belangrijke vragen die een nauwkeurig antwoord verwachten zijn er de talloze andere sub fora. Hier mag, albeit nog steeds met enig decorum, aan de toog gehangen worden over een onderwerp dat interessant is voor sommigen, voor tweedracht zorgt in de media of waar men een antwoord op wil zonder met wetsartikelen en vonnissen doodgeknuppeld te worden.

Dat wil niet zeggen dat men zomaar met eender wat moet afkomen, het blijft tenslotte JF...

dieke

#3 , 07 mei 2012 21:11

Werd dit topic gestart als discussievoer? Indien ja, dan wil ik aanvoeren dat naar mijn mening nochtans zonder tweede h wordt geschreven ;-)

Reclame

webmaster
Beheerder

#4 , 08 mei 2012 12:15

Klungel,

Ik ben geen fan van machtsmisbruik en geef je nu reeds gelijk dat de beslissing om je te verbannen van deze site eigenlijk beter geargumenteerd moest worden.
Echter, je berichten ergeren me in die mate dat ik je hier liever niet meer terugzie.
Tot een volgende alias...

Bart / webmaster

Terug naar “Praat café”