hoe bvba voor vrederechter oproepen?

jozefa
Topic Starter

hoe bvba voor vrederechter oproepen?

#1 , 19 mar 2012 23:24

huurder is bvba met zaakvoerder

om een verzoekschrift in te dienen moet ik adres van de tegenpartij hebben

adres bvba heb ik via staatsblad is een week geleden verandert dus niet hetzelfde dan op mijn huurkontrakt(dat kan ik op gemeente opvragen) maar adres

zaakvoerder heb in niet wel zijn naam

wat moet ik op verzoekschrift schrijven naam bvba en zaakvoerder of bvba alleen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 20 mar 2012 00:39

Beide, u kan het adres van de zaakvoerder met bewijs van woonst opvragen op de dienst bevolking van de gemeente. Dat bewijs heeft u toch nodig voor het verzoekschrift. Eventueel kan u ter voorbereidng hiervan via de site van de nationale bank de jaarrekening van de bvba inkijken, deze bevat normaliter de adresgegevens van de zaakvoerders.

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 mar 2012 09:48

Waarom zou men het adres van de zaakvoerder moeten vermelden. Het volstaat de bvba en haar maatschappelijke zetel te vermelden.

Reclame

Franciscus

#4 , 20 mar 2012 16:04

Via kruispuntbank komt men ook al heel ver zowel staatsblad als NBB

jozefa
Topic Starter

#5 , 26 mar 2012 17:46

heb bijlage van staatsblad gevonden waarin zaakvoerder aangesteld wordt inplaats van iemand anders(deze zijn adres staat in staasblad)maar de zaakvoerder die mijn kontrakt getekend heeft zijn adres staat er niet bij

help!!!!
waar zou ik die nog kunnen vinden?

Franciscus

#6 , 08 apr 2012 17:05

Via telefoonboek is een kans.
Maar in principe is het voldoende om het AS naar de maatschappelijke zetel te sturen.
ook dat op naam van de zaakvoerder.

Laatst omhoog gehaald door jozefa op 08 apr 2012 17:05.

Terug naar “Huren”