Persoonlijke Lening in Spanje

marcfromspain
Topic Starter
Berichten: 5

Persoonlijke Lening in Spanje

#1 , 16 jan 2012 01:07

Geachte Mijnheer,Mevrouw,

Daar ik al een tijdje in spanje woon en wegens de aanhoudende crisis en gezondheid van mijn ouders,
Ben ik van plan in de loop van 2012 terug naar mijn vaderland Belgie te komen wonen en werken.
Mijn vraag is:
Heb in Spanje een PERSOONLIJKE LENING (geen hypotecaire Lening-zonder borg van eigendom)
De eigendom word verkocht binnen paar maanden.
Dus vanaf dan heb ik geen onroerende goederen,bankrekeningen of eigendom en geen werk in spanje.
Inzake de PERSOONLIJKE LENING in spanje had ik graag het volgende advies gevraagd.

Als ik de lening niet meer kan betalen als ik in Belgie woon(20.000 Euro)
-Kan het spaanse bank agentschap mij dagvaarden in Belgie?
-Kunnen ze aanslag leggen op mijn loon?
-Kan eigendom in beslag worden genomen?
-Of is het beste mijn eigendom in Belgie op een andere naam te beschrijven?
-Graag wat inlichtingen inzake de procedure en gerechtelijke stappen die mij kunnen te wachten staan?
Het is wel een PERSOONLIJKE LENING in Spanje ZONDER WAARBORG

mijn mail is marcfromspain@hotmail.com
Alvast hartelijk Dank voor de mederwerking en Informatie
Met vriendelijke groeten
Marc

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 16 jan 2012 09:41

Jij vraagt hier dus op welke wijze je op frauduleuse wijze die Spaanse bank het best in het zak kan zetten? :evil:

marcfromspain
Topic Starter
Berichten: 5

#3 , 16 jan 2012 11:16

De bedoeling is om de lening niet te betalen omdat het een bedrag is van een faillisement eigen zaak op mijn naam.
De bank in de zak zetten is een groot woord,in spanje hebben ze me veel geld gestolen en wil het recuperen.
Wist je dat er in spanje Fraude als Legaal word aanschouwd wat in andere landen Ilegaal is.

Dus wie kan mij helpen om die Spaanse Bank Legaal in de zak te zetten!

Op voorhand bedankt

Reclame

loeki
Berichten: 267

#4 , 16 jan 2012 12:41

als je failliet bent gegaan, dan weet de bank toch al dat je niets meer hebt
je bent immers persoonlijk failliet zegt U
de bank heeft zich dus waarschijnlijk wel aangemeld als schuldeiser bij het gerecht en zal moeten aanschuiven bij de andere schuldeisers
U hoeft dus al niets meer te doen, de bank weet al dat er niets te halen valt

Als U in Belgie eigendommen heeft, dan zullen ze waarschijnlijk niet nalaten U te dagvaarden in Belgie als U daar definitief vertrekt

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”