Hey iedereen,
Wij zijn sinds anderhalve maand de eigenaar van een nieuwe woning. De vorige eigenaar heeft nog steeds niet alles opgeruimd. Hij kreeg een bepaalde datum de tijd om dat wel te doen (eigenlijk al verschillende datums - zo braaf waren we eigenlijk elke keer). Maar door al zijn leugens kennende, wisten we al op voorhand dat het weer eens niet zou gebeuren. Het contact verliep altijd via mijn man maar nu heb ik de teugels in handen genomen.
Ik heb die vent dan ook laten weten dat hij vanaf het moment dat die datum voorbij was, hem de toegang tot nog terrein wordt verboden. Doet hij dit wel, dan wordt de politie ingeschakeld want er is nog vanalles gebeurd - dit hoeft nu even niet op dit forum. Nu zegt de notaris om een bedrijf in te schakelen die al zijn rommel op zijn kosten komt ophalen en verwijderen (staat ook in het contract). Alleen, de meeste bedrijven doen dit niet. Hoe kan ik dit dan het beste doen of wie kent een bedrijf die dat wel doet (en liefst z.s.m.) want de factuur moet via onze notaris naar zijn advocaat (ja hij ligt ook nog eens in vechtscheiding met zijn ex-vrouw - zo een heilig boontje is het!). Betreft: regio Antwerpen
Wat moet ik doen?
Cindy