Praktische vragen

lol
Topic Starter

Praktische vragen

#1 , 29 okt 2011 20:08

Beste allemaal,

Ik heb in het begin van de week een aankoop belofte ondertekent bij een immo kantoor.
Nu heb ik van hen een 'voorstel' van een aankoop-verkoopbelofte ontvangen. De immomakelaar vermelde er ook bij dat hij deze naar beide notarissen heeft verstuurd.

Wat moet ik nu eigenlijk doen? Moet ik langs de notaris gaan en het met hem bespreken? Of moet ik het ontwerp zelf lezen en een afspraak maken met de verkopers en de immo om het eerstdaags te ondertekenen?

Wanneer ga je eigenlijk naar de notaris?

Graag een seintje!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton

#2 , 31 okt 2011 19:42

Indien u bij het immo kantoor een compromis andertekende , is dat voldoende. De notarissen hebben een exemplaar ontvangen en gaan nu aan de slag. Binnen de vier maanden wordt de officiële akte verleden bij één van die notarissen. Met het exemplaar dat u heeft gekregen , kan u eventueel naar de bank voor een lening aan te vragen. Uw notaris zal u eerstdaags ook contacteren voor bijkomende info.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Kopen”