verkoop aanhangwagen

elzen
Topic Starter

verkoop aanhangwagen

#1 , 17 mei 2011 13:31

Geachte ,

Heb onlangs ( augustus 2010 )een ( nette) aanhangwagen gekocht 2e hands als particulier in Engeland

Heb die wagen nooit gebruikt , en te koop aangeboden met gelijksvormigheidsattest

De koper komt na grondige inspectie die aanhangwagen halen ( 29/04/2011 ) , en betaalt hem , en was akkoord zelf op zijn naam een invoersdocum te halen bij de douane en te laten keuren

Nu blijkt ( zegt hij ) dat hij de wielen eraf nam om de remmen es na te zien , en tvalt tegen ( sleet op de remmen ) , dat hij die aanhangwagen terug brengt en zijn geld terug eist , ben hiermee niet akkoord

Hij heeft die aanhangwagen vrijblijvend gekocht na grondige bezichtiging , en nu bedreigt die man me .

Heb alle e-mails nog in bezit van overeenkomst , en die man wilde zelf naar de keuring , doordat de verkoopprijs wat lager was dan

Hij heeft sinds zaterdag al 10 keren gebeld en mij bedreigd

Wil nog zeggen dat ik die aanhangwagen vrijblijvend , en ter goeder trouw verkocht heb aan die man Graag antwoord aub

Mvg,

Laatst omhoog gehaald door elzen op 17 mei 2011 13:31.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding