Dag
Ik bracht enkele weken terug mij laptop naar een computerwinkel. De laptop was een beetje trager geworden. De computerwinkel zou alles nakijken en een onderhoud van de laptop uitvoeren.
Toen ik mijn laptop terug kgreeg merkte ik dat er veel aan veranderd was en dat hij dus duidelijk sneller was dan voorheen.
Nu merkte ik ook op dat er onderaan een witte streep was verschenen op mijn scherm, maar ik dacht dat dit aan de scherm-configuratie te wijten was. Iets wat ik later wel zou uitpluizen...
Nu toen mijn vriend gisteren eventjes gebruik maakte van mijn computer meldde hij me dat het scherm stuk was... ik verschoot nogal.
Na wat googlen kwam ik te weten dat dit een beschadiging kan zijn van het scherm, door een stoot/ val of een slecht contact.
In de advertentie van de computerwinkel stond in dat bij de claen-up ook een reiniging van de computer gebeurt...
Misschien dat daar iets is misgegaan.
Die laptop kostte me veel geld. De winkel waar ik hem gekocht heb is helaas failliet.
De garantie is net om.
Wat doe ik nu het beste?
Ik ben zeker dat het probleem zich pas voordeed na de clean-up. Maar zoiets valt natuurlijk heel moeilijk te bewijzen...
Maandag ga ik meteen naar de winkel bellen en zien wat ze voorstellen, al heb ik er heel weinig hoop in...
Alvast bedankt!
Kathleen