Mijn broer is over 3 maanden gestorven.
Hij had twee kinderen een van 3 en een 5jaar.
Wij kwamen niet goed overeen met zijn vrouw.
Mijn ouders zouden graag de kinderen blijven zien al
is dit maar een keer per maand.
Over een maand terug hebben ze de kinderen een
uurtje mogen zien na dat ze gezegd hadden dat ze de grafsteen van mijn broer betaalden .
Nu hadden ze terug een telefoontje van zijn vrouw gekregen of ze ook de begrafenis wouden betalen.
Daar hebben ze geweigerd om deze redenen :we hadden ontdekt dat zei een relatie had met een
andere vrouw al een maand voor hij gestorven is ,op de begrafenis stond deze vrouw haar vader naast haar
en heeft deze vriendin nog voorgelezen dit is hard aangekomen voor ons.
Twee weken na de begrafenis is ze op vakantie vertrokken met die vriendin.
Ze heeft ook de tweede auto verkocht deze was nog maar 1 jaar oud.
En geld hadden ze niet te kort.
Nu was mijn moeder zaterdag aan de deur geweest om de kinderen hun passen te geven
maar er deed niemand open het oudste kind was stilletjes aan een raam aan de zeide komen kijken
en mijn vader had dit gezien en tot aan het raam geweest ze zei dat ze niet mochten open doen en dat
de mama er niet was ,ze waren alleen met die vriendin.Mijn ouders hebben toen gezegd dat ze de eitjes voor de deur zouden leggen en dat ze deze dan maar moesten gaan opnemen als ze weg waren.
Ik wil mijn ouders helpen om na te gaan of ze ergens recht hebben om de kinderen te zien.
Het enige probleem is dat we niet echt veel geld hebben voor een advocaat.
En ook heeft ze al gedreigd als we iets zouden ondernemen om de kinderen te zien ze juridisch ging aan hallen
dat mijn moeder een paar jaar geleden in de psychiatrie heeft gezeten om dit te voorkomen.
Mijn moeder is genezen en wordt nog elke maand opgevolgd.We zouden dan dit via mijn vader aanvragen dat ze dit niet kan aan hallen.
Weet iemand hier meer over en wat dit zou kosten.
Alvast bedank